Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

FRAKT / RETUR

Det viktigste først, kort-kort fortalt:

-GRATIS HJEMKJØRING i OSLO av alle ordre over kr 1000,-

-OG I ALLE ANDRE TILFELLER BENYTTER VI MYPACK FRAKTAVTALE
MED POSTNORD. ENTEN TIL HENTEPUNKT ELLER HJEMLEVERING.
ALTERNATIVER OG PRISER SER DU I HANDLEKURVEN NÅR DU ER FERDIG HANDLET OG HAR SKREVET INN ADR/POSTNUMMER.

-HENTE I GALLERIET I ÅPNINGSTIDEN KR 0,-

 

Og her er alle detaljene, bittelitt lengre fortalt:

Når vi mottar din ordre:

Du vil etter bestilling / kjøp motta en ordrebekreftelse på mail. Vi behandler din ordre samme virkedag, eller neste virkedag avhengig av når på døgnet vi mottar ordren. Vi pakker og sender ut arbeidene for kunstnerene fortløpende. 

Hvis du ikke mottar ordrebekreftelse, sjekk om den har havnet i søppelmailen din. Hvis den ikke er der heller,
har ikke ordren din gått igjennom. 

Ved bestilling / kjøp av malerier og andre produkter som skal lages på bestilling 
vil du motta en spesifisert avtale rundt tilvirkningsvaren på mail. (Innen 24 timer etter mottatt ordrebekreftelse.) 
Det samme gjelder påmelding / betaling for workshop. 

Opplysninger om kunsten vi formidler i nettgalleriet:

Vi forsøker å gi så korrekt informasjon og så stor mengde informasjon som mulig om kunstverkene.
Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk/nettgalleri, vår markedsføring eller på annen måte.
Vi tar også forbehold om feil i lagerjustering, og minner om at farger varierer fra skjerm til skjerm. 

Lurer du på noe vedrørende et kunstverk eller bestillingen din utover den informasjon du finner på våre sider, er det bare å ta kontakt med oss. Vi har alltid kunstverket tilgjengelig for formidling, eller kan kontakte kunstneren for svar. Se kontaktmetoder under 'kontakt oss' i toppmenyen.
De tilfeller spørsmål dreier seg om din betaling, henviser vi til Klarna, som er den betalingsløsningen vi benytter oss av. Tlf. til Klarna er: 21049600. 
Unntak er spørsmål om malerier og andre tilvirkningsvarer, eller vedrørende workshop. I disse tilfeller kan du kontakte oss først.
(Tips: Klarna sender ut faktura på epost samme dag som du bestiller. Sjekk søppelfilteret ditt hvis du ikke mottar faktura.)

Vi forbeholder oss retten til å kansellere din ordre dersom kunstverket viser seg å være utsolgt. Du vil i så fall få melding om dette snarest mulig, eventuelt med informasjon om annet produkt som kan erstatte. Du velger selv om du ønsker å akseptere endringen av din ordre, eller om den skal kanselleres.

Retur og reklamasjon:

Du har etter kjøpsloven full angrerett i 14 dager. Gi oss beskjed snarest mulig om du ønsker å returnere kunstverket, og senest innen 14 dager etter at du har mottatt den. Angrerettsskjema send deg på mail når vi godkjenner ordren må brukes ved en returnering.
Kunstverket må være i hende hos oss senest 14 dager etter at returen er meldt inn. Ved retur må kunstverket være uskadet og i samme stand som da det ble sendt fra oss, og må være i sin originale emballasje der dette finnes. Kunstverket må pakkes forsvarlig inn slik at det unngår skader under transporten tilbake til oss. 
Porto/frakt ved retur betales av kunde. Vi oppfordrer til å sende en vare med sporingsnummer i tilfelle pakken blir forsinket eller borte.
Påmelding / betaling for workshop er bindende og refunderes ikke. 

MyPack med PostNord:

Vi sender ordre med PostNord to eller flere ganger i uken. Du velger i handlekurven mellom COLLECT (til hentepunkt) eller HOME (hjemlevering)

Varer som ikke leveres og som må hentes hos Purenkel:

Ved bestilling / kjøp av enkelte ekstra sårbare skulpturer må disse hentes hos Purenkel galleri i Grünersgate 3, 0552 Oslo. 
Det står spesifisert i informasjonen til hvert kunstverk i de tilfeller hvor varen ikke kan sendes og du må hente.

Hente selv hos Purenkel galleri på Grünerløkka i Oslo:

Så snart du har mottatt mail om at pakken din er klar, kan du selv hente hos Purenkel galleri. Adressen er Grünersgate 3, 0552 Oslo. Informasjon om hentetider/åpningstider vil du motta på mail. 
Det er også på denne adressen du møter opp for workshop.

Uavhentede pakker på PostNord hentepunkt:

Dersom du ikke henter ut pakken innen returdato oppgitt av PostNord, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du blir belastet et gebyr tilsvarende frakt tur/retur for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken.

Uavhentede varer som skal hentes i butikk vil bli fjernet 3 måneder etter beskjed om henting er gitt.

Refundering:

Refundering av salg vil uten unntak foregå gjennom Klarna.
Når det gjelder tilvirkningsprodukter som malerier vil et vederlag på kr. 2000,- pr maleri ikke refunderes.
For keramikk eller andre varer laget spesielt til kunden, vil det opplyses om eventuelt vederlag i kunstinformasjonen.